coldplay

höjdpunkter

inledningen, stadion släcks ner och life in technicolor börjar spelas tillsammans med tomtebloss, massivt tryck då alla bestämmer sig för att de vill stå längre fram samt Coldplays entré. börjar helt ärligt att lipa. fattar plötsligt att det är sant liksom.
violet hill är bara så sjuk
clocks är också helt extrem
in my place en av mina favoritlåtar, här upphöjt till tusen
yellow asså. obeskrivligt. gula bollar studsade runt på innerplan.
cemeteries of london så. sjukt. mäktigt.
fix you extas
strawberry swing bara för att den är den
viva la vida chris martin + 33 000 andra.
green eyes min mobil tajmar vanjas favorit med att dö två gånger, sorry för det igen.
billie jean cover ute på pyttescen mitt i folkhavet
viva la vida remix tufft bara
lovers in japan konfettiregn med små fjärilar över hela stadion
death and all his friends citerar aftonbladet: episkt
the scientist startskottet för mig och coldplay, helt sjukt.
life in technicolor ii dog och kom till himlen

kan inte sammanfatta kvällen för jag finner inga ord över hur det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0