snabbt bara

   Okej hej.
   Vilken helg. Den kvalificerar sig lätt som en av de bästa i mitt liv. Försöker komma på någon som överträffar men gör egentligen inte det. Säger dock ändå en av de bästa. För det var inte alltid magiskt. Bara ibland. Ofta. Är dock tillbaka hemma på riktigt nu, med diskmaskin, nya batteri till miniräknaren (aka räknedosan) och inköp av 2L rapsolja till nollningen till exempel. Är grymt sliten kan jag även meddela, efter att ha stått och tittat uppåt i 111 minuter är min nacke, som redan var känslig innan, väldigt labil. Känner redan efter att ha suttit här i 5 min att spänningsvärken börjar komma. Dessutom får jag ofta ont i nyckelbenen, det har jag redan.
   Avslutar detta inlägg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0