jaja

   Idag när jag vaknade blev det ett såntdär uppvaknande som man ser på film. Man liksom kastar sig upp, slänger av sig täcket och flinar ganska stort. Det hela berodde på det UNDERbara vädret. Strålande sol och snö. Så väldigt trevligt.
   Igår fick jag ett halvkilo choklad, det var också väldigt trevligt.
   Något som inte var vädligt trevligt var en liten incident som inträffade vid läggdags igårkväll. När jag släckte taklampan hörde jag mystiska ljud från min julstjärna i papp. Någon utan större hjärnkapacitet satt fast inne i denna stjärna. Denne någon var en fluga. Haha tänkte jag och gick och la mig. Men icke, nämnda fluga fick plötsligt damp och förde ett fruktansvärt oväsen. Fick kliva upp igen och dra lite i stjärnan så att flugan kunde flyga ut. Stod där tills jag fick kramp i armarna och tillslut flög den ut. Och flög in i taklampan istället. Stod där och slog efter den och nu känner jag att den här historien börjar dra iväg lite men det slutade iallafall med att jag slog ihjäl den på min nyårsklänning.

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0