jo

   Nyårsafton. Prestationsångestens bästa dag. Så kul du har på kvällen - så kul blir året.
   Eller inte. För år 2009 har varit mitt bästa hittills även om förra nyårsaftonen inte var en höjdare. Så den där prestationsångesten om att man MÅSTE ha kul har inte infunnit sig. Och skönt är väl det.
   Fast man vill ju ändå vara fin, för nyår är trots allt en av festkvällarnas viktigaste festkvällar. Så därför är jag lite irriterad över att mina läppar är lika torra och fnasiga som ett avömsat skallerormsskinn i Saharas öken. Och dessutom, en av mina favoritsysselsättningar är att dra i utstickande skinnflisor vilket gör det hela ännu värre. Så ja. Det är lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: fanny

ta en ny tandborste och blöt den lite. blöt läpparna också, och så peelar du läpparna med tandborsten :D sen på med läppsyl. funkar mot torra läppar :)

2009-12-31 @ 11:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0