walking in a winter wonderland

   Hej och god jul och så!
   Vi har nu haft myzzzig julfrukost framför brasan och sen spelat lite spel. Så det som väntar är den underbara och ack så älskvärda väntan. Två timmar. Sen julmat. Sen Kalle A och hans vänner. Sen lite spel. Sen julklappar.
   Så då är frågan hru dessa två timmar ska spenderas? Ska man gå ut och göra en snögubbe? Igår gjorde jag och Hannes snölyktor, hans blev skitfin och min blev förjäkla ful. Fast jag vet inte om det är kramsnö nu? Tidigare idag var det skare. Såatteh. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det brukar ju alltid gå en film under den här tiden tänkte jag, men nä, iår är det bara Pippi på Söderhavet och Andra Avenyn.

   God jul iallafall!

Kommentarer
Postat av: linnea

vafan är skare förnåt?

2009-12-24 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0