go out and smash it, like Oh My God

   Jaha hej. Jag sitter här och lyssnar på Black Eyed Peas och tänker på Coldplay. Jag har skitont i nacken denna dag. Sådär så att man inte kan vrida på huvudet åt ett håll, det hållet är höger i mitt fall. Så det är ganska hard time så att säga.
   Imorgon är det studiedag och vi ska tydligen åka till Ullared för att leta kändisar. Morgan eller vad han heter. Jag som inte ens har sett programmet för, för tusende gången, vi har inte de kanalerna. Där ska jag iallafall endast betala 40 spänn för bensin samt köpa en styck lödutrustning på max 15W till pappa och en mp3 till mamma. Räknar starkt med att hamna under 300 spänn för detta. Det blir en billig jul för mig iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0