lovers keep on

   Jag är sådär trött i benen som man är efter en hel dags shopping. Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna detta. Ett varv runt elljusspåret brukar ju inte sätta några nämnvärda spår men idag känns det asså.
   Annars så har jag efter en brainstorming/mindspotting/mental mindmapping kommit fram till den allra bästa maskeradutklädnaden! Det känns så väldigt bra. Vet inte om jag kommer bli festens hetaste popcorn direkt men lyckat, det blir det. Om det blir av med hela festligheten då. Känns lite tveksamt eftersom hela klassen ska på utbildningsmässan i Göteborg samma dag. Nåväl.
   Jag har varit på väldigt bra humör idag. Allt har stämt så bra, verkligen klaffat liksom. Sen det där med solglasögonen kan man ju inte annat än bli överlycklig för, inte sant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0