när jag skriver detta gör far en nogrann undersökning på vilka fingrar jag använder, lite stressigt

   Jag loggade in på facebook nu. 40 nya händelser. Hm. Var inne för en timme sen. Vad har hänt för kul?
svar: Ingenting. 30 kommentarer på en status med idiotkommentarer från en viss klänning bland annat. De övriga 10 var på en bild där det diskuterades nån episod på gymmet i Värnamo. Det var biffen och den tanige kinesen och fru röd.
   Kan ju iallafall tacka de högre makterna för att jag har haft sinnesnärvaro nog att avaktivera den där mailfunktionen som så pålitligt rapporterar om varje ny händelse. Annars hade jag fått 40 nya mail som sagt, och det är inget jag strävar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0