sing me to sleep

   Imorgon ska vi som sagt ha maskerad med klassen. Vad jag ska klä ut mig till har orsakat stort huvudbry både för mig och en, två, tre, sju personer till. Jag skulle vara neanderthalare först, med unibrown och underbett och pälsar vid höften. Men sen hittade jag inget att ha på mig liksom, mamma tyckte då att jag skulle köpa ett pälsstycke. Hon skulle tydligen casha för det. Den här maskeraden var tydligen lika viktig för mor som för mig. 
   Iallafall så förkastade jag den idén, till förmån för en annan som kräver vitt ansiktssmink. Så detta ska inhandlas på Buttericks imorgon, och återigen har mor erbjudet sig att casha. Varför?
   Men snälle är hon, därför strök jag i en halvtimme innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0