so cinderella won't you go to sleep?

   Hej kompisar!
   Vi har gäster här, eller mamma och pappa och Hannes har det. Jag och Linnea sitter vid varsin dator och roar oss själva. Jag hör just nu hur mamma skäller på Hannes för att han är så gamig när det gäller kvällens godis. Kanske man ska kila ner så man får sig en smakbit innan allt är slut.
   Nu babblar Peter J. Visste ni att han har blivit tillsagd att han måste dra "idol 2009 börjar... NU!" varje gång? Det står i manus liksom. Det beror på att i American Idol så säger Ryan Seacrest alltid "thisss... is American Idol". Jag vet inte riktigt, men kan känna att det är lite skillnad på idol och AI samt lite skillnad på PJ och RS. Men det är bara jag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0