when the dreams go and hide

   Nu har jag ätit klart min chokladtomte så varför inte berätta om dagen? Nej, det fanns ingen anledning till att detta inte skulle göras så nu sker det.
   Vi var i Ullared idag alltså, jag och fyra andra. Tre klassm8s och en elevrådskollega. Där köpte jag en bok och en kartong kattgodis och godis till mig. Hamnade på 93 kronor. Dock blev det ändå jag som gick därifrån med längst kvitto och med en papperskasse fylld med grejer som julstjärnor till farfar, mössa till mamma, juldukar till mamma och så vidare. 
   Det har varit skitkul idag iallafall. "Ruskigt" roliga grejer som att smyga ner saker i andras kundvagnar och sånt där. Vi gestaltade även en favoritscen ur Sunes Jul, det handlar om julkulor och uttrycket "var rädd om den här".
   Klockan börjar nu närma sig 20 och det är dags för Bonde.

seeyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0