bildserie - livet på landet



   När jag gick ut slog det mig vilken fin dag det var.



   Bella var glad och lycklig och ville gärna demonstrera detta genom att tugga väldigt entusiastiskt på sitt ben.



   Den här köttbiten hänger i ett rum i vår ladugård, samma rum som jag hämtar vatten ifrån till hönorna. Ja, man blir vettskrämd varje gång man öppnar denna dörr. Bara idag hände det tre gånger på 5 minuter. Trots att man vet liksom, så får man hjärtsnörp varje gång man tittar in eller går förbi.



   Se så fint.



   Den här bilden symboliserar kornas avundsjuka gentemot Bella som står där och äter äpple. Samma kor har tidiager fått massvis med äpplen dock, slemmade ner hela min jacka gjorde de också.



   Som avslutning en bild som inkluderar mina käcka stövlar. Är man farmare så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0