hej igen kompisar

   Nu har jag klätt på mig. Samma outfit som igår men så blir det ju när man har lov. Upptäckte dock nu att jag har fläcker från grusiga katt-tassar på magen. Det var inte så fräscht kanske. Dessutom har jag mina vanliga joggingbyxor (vet aldrig vilket ord jag ska använda till detta plagg) och för eder information såhar jag haft dem sen jag gick i sexan. HUR kan de fortfarande passa?! Det är sjukt på riktigt. På tal om dem så önskar jag mig förresten nya i julklapp, något för dig kanske, Linnea?
   Jag borstade dock inte tänderna för min tandborste var borta. Då kan man ju tänka sig att jag kunde tagit en annan av de 7 tandborstarna som står i korgen men näe, så tighta är vi intei denna familj. Vilket känns ganska lättande.
   På tal om jul där innan så kan jag ju sätta igång med produktionen av min önskelista snart, det vill jag ju ska bli något särdeles spektakulärt. 
  Aäe, får leta efter tandborsten nu eller ta en flourtablett för jag har en alltför framträdande smakav stekt ägg i munnen. Och det är inte så gott.

Kommentarer
Postat av: linnea

det hade kunnat vara en bra idé, men jag funderar på att strunta i att ge dig julklapp eftersom du har förstört en av mina julklappsplaner, nämligen paketet till hannes. sedan flera månader tillbaka bestämde jag mig för att jag skulle ge honom en dvd med mysteriet på greveholm. tack för den.

2009-10-29 @ 16:30:15
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0