it's a serious thing, grown up life, maybe you fit better with a barbiegirl


   Japp, detta är då vad som syns efter klippning. Raka och icke slitna toppar, vilket är skönt ändå. Nu kan det bli längre liksom, kommer inte gå av på ett tag.
   Och ja Linnea, jag har din dator men det är på grund av att den andra har damp och stänger av sig själv hela tiden, och jag lider av tidsbrist på grund av prov imorgon. Och säg inte att jag inte ska sitta vid internet då för det vet både du och jag att det är nödvändigt.
   PS Förlåt eller unnskyld som det heter på norska för att det verkar som om jag alltid har den här tröjan på mig, så är det inte i verkligheten, endast en olycklig slump. Eller så kanske det beror på att jag känner mig särskilt fotogenisk med denna tröja på. Inte vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0