and i wasted every day

   Jag gillar Blondinbella. Inte så att jag följer hennes blogg 24/7 men jag gillar henne som person. Hon har just haft en frågestund och när man läser frågorna och hennes svar blir jag glad. Hon får så mycket skit från totalt anonyma personer, men kan ändå bemöta det på ett väldigt bra och moget sätt. Hon växer hela tiden tycker jag.
   En annan jag beundrar är Anna Anka. Inte för hennes åsikter (inte alls), utan för det faktum att hon har en åsikt. Det är vi många fler som borde skaffa oss.

   Japp. För övrigt så är jag uttråkad. Inatt vaknade jag för att jag inte var trött längre. Hur ofta händer det? Nej, inte så ofta. Och imorgon som jag skulle sova hela dagen eftersom jag är "ledig". Asså det är figy-loppet imon då och finns det en enda anledning till att jag ska delta? Nej NEJ, det gör det inte. Så imon är jag hemma. Och om jag inte kan sova och inte plugga, vad ska jag då göra? Svara mig på det tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0