du är dum nej du nej du mammmaaaaaaa

   Jag undrar när föräldrar inser att syskon bråkar?
   På mig och Hannes skiljer det 7 år, ändå bråkar vi. Om vad? frågar folk. Om ingenting, vi är syskon! Min fråga är hur det kan komma sig att en förälder inte vet om detta?
   Och hur kan man på riktigt säga till någon under ett bråk att "jag förstår inte vad du håller på med, du är snart 18!" SO?! Skitungen är min bror, han har genom sin födsel i denna familj begåvats med egenskapen att göra mig förbannad. Likadant som jag gör han förbannad och jag gör Linnea förbannad och hon för mig förbannad och Carl-Philip gör Victoria förbannad.
   Och jag fattar inte hur en förälder inte kan veta om detta? Varför den tjatar om att syskon inte ska bråka? Det löööööser sig, vi ska bråka, vi är syskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0