http://www.youtube.com/watch?v=72HsHfhxiUg&feature=related

   Sitter här med brun badmössa aka hårfärg i håret och väntar på att klockan ska slå 20:50. Hannes blev lite avis när jag satt där och mamma geggade i håret. Han ville också ha ny färg! Men ingen vanlig dock, utan kanske... Gul? Eller... Vit? Efter han hade pseglat sig ett tag dök även förslaget rött upp. NEJ HANNES NEJ.

   Det slog mig innan att min allra värsta årstid är våren. På riktigt så hatar jag den. I februari mars där, när allt är så sjukt fult! Inget växer, allt är bara blekt och äckligt, räkna även in alla männsikor på det bleka. Kallt är det också. Näe, jag gillar ej våren.

   Se! Tre minuter kvar till sköljning - hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0