"dessa procentuella resultat redovisas i produkten"

   Just nu är det småjobbigt att bo hemma. Jag sitter och skriver projektarbetsrapporten framför datorn i hallen. Samma hall som ska målas om. Idag.
   Hade jag fått välja hade jag suttit ensam, i en skönare stol, med en påse godis bredvid mig. Istället sitter jag på en pinnstol i ett oerhört aktiverat rum. Och inte ens en sockerkick kommer jag kunna få, tack vare mammas härliga falkögon. Dessutom står det enorma skrivbordet jag sitter vid ivägen för måleriet, så min arbetsplats kommer flyttas gud vet vart.
  

Kommentarer
Postat av: lilla berg

hahha ja en annan sitter ju här med pa rapporten, ensam hemma och dricker smoothie.

2010-04-09 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0