hej på er

   Nu har jag spelat sudoku och Mahjong Titans och Hjärter. Sudoku var knepigt trots att jag spelade easy level, får väl träna lite mer på det. Mahjong Titans är jag sjukligt bra på, ni kommer aldrig slå mitt poängrekord där. 803 på krabb-layoten. Hjärter spelar jag nu, leder stort över Kenneth, Gunvor och Ingrid som mina medspelare heter. De är inte så jättehypade på hjärter.
  
   Strax ska jag ge mig ut på stan så att säga. Ska byta om först kanske, eller är det ok om jag kommer i mina 6 år gamla träningsoverallbyxor med spräckt rumpa? Näe, inte helt ok kanske. Så det blir något annat då. Vad är ännu okänt. Ska rota i garderoberna.

   Ingrid tog just hem ett stick med Spader Dam, stackars henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0