bulle och tre saker

   Jag fick MVG på mitt projektarbete. Fyfan vad gött det känns. Mödan värt liksom.
   Iallafall så sitter jag här i min ensamhet och trivs ganska bra. Hämtade en bulle nyss men den var så äcklig att inte ens Hannes ville ha den.




Tre saker jag inte förstår mig på: hur mitt sinne ska palla uppkörningsdagen, hur mitt sinne ska kunna överleva om askmolnet är kvar den 31 maj, hur bullen kunde vara så äcklig
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mjölkpaket, katt med gördel och pappas läsglasögon.
Tre saker jag gjort idag: haft historiaprov, sett en tjädertupp, kokat ägg
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig, flytta hemifrån, bada i turkost vatten
Tre saker jag kan: läsa 234 ord i minuten, vifta på lilltån och vara ödmjuk
Tre saker jag inte kan: äta senapssås, vara arg på någon längre än en dag, göra armhävningar
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: coldplay, oskar linnros och "Hemlöshet" av M&A
Tre saker jag skulle vilja lära mig: alfabetet baklänges, piano, skriva en bok
Tre favoriträtter: mammas mat, min wook, skolans panerade fisk

   Typ här kan ni tänka er en bild på allt som fanns på skrivbordet, katten med gördel, mjölkpaketet och mjölken, men överföringen mellan mobilen och datorn väljer att svika så ni får väl be om en privat visning av den bilden eller använda er fantasi.


Kommentarer
Postat av: Matty

Vilken ära ellen! :)

2010-04-21 @ 18:09:02
Postat av: stella

sv: haha, nej det var inte jättesmart xD

2010-04-22 @ 08:13:03
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0