visste du

att jag vill ha ett körkort
att jag har en kissblåsa som börjar skrika snart
att jag lyssnar mycket på dunka dunka, som typ Sexy Bitch med Akon
att jag funderar på om jag ska borsta tänderna innan jag och mamma åker på Core
att jag pratar med många gamla ord
att jag inte gillar maskar, det är min största djurrädsla
att jag avskyr när folk snackar med en negativ attityd
att kärlek är när man visar sig sårbar för någon och det känns bra
att jag gillar katter onaturligt mycket
att jag alltid kommer att gilla katter onaturligt mycket
att jag är förälskad i tanken på körkort + student
att sist jag grät var i tisdags för jag var så deppig
att min mobiltelefon är lämnades in på lagning idag, verkligen jobbigt!
att när jag vaknar på morgonen kollar jag alltid ut genom fönstret för att kolla himlen, blå eller grå?
att innan jag går och lägger mig eller just när jag lägger mig och puffar till kuddarna så tänker jag alltid "det var ännu en dag"
att jag just nu tänker på om jag ska hinna klart till 18 för vi måste åka då, till Coren
att i morgon kommer jag skriva nationellt prov i svenska, fem jävla timmar
att jag hoppas på sol till balen
att jag verkligen vill flytta

17:59! Wooo

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0