bilder

.
.
.
.
.
1. Hannes tar kort på Öresundsbron med mammas mobil, hon blir säkert överlycklig över dessa mästerfotografier.
2. Vi där bak i bilen.
3. Bostadslängan till vänster, till höger är halva längan stall.
4. Hunden som sedan har blivit min trogne följeslagare. Han ligger vid mina fötter och går vid mina fötter och hoppar upp i mitt knä och så vidare.
5. Innanför den dörren finns mitt mansion.
.
Vi kom hit igår runt 19. Rundtur i huset, visning av djur. Förutom hästar och hunden finns här kaniner, höns, katter och kattungar. Hade jag inte blivit lipig vid åsynen av kattungarna på grund av saknad efter min egna lille katt så hade detta varit underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0