dansk radio spelar boten anna

Jösses. Cyklade med lillpöjken till skolan idag och herregud, det var inte lätt. Han cyklade omkull första gången efter 100 meter. Sen fortsatte det med turer rätt ut i havrefälten, krock in i min cykel och vingel över hela vägbanan. Vad gör man åt detta? Sjukt trafikerad väg dessutom så jag ville bara dö för jag kände så mycket ansvar.
Sen städade jag biblioteket, och då fick jag använda en dammvippa! Så undrar jag varför vi aldrig har haft en sådan? Mamma tycker det är skräp men jag har aldrig tagit bort spindelnät med något så effektivt.
Om 8 minuter ska vi åka till Ikea för att köpa det sista till mitt rum.
Igår fick jag förresten danskt personnummer. Det var coolt. Enligt de svenska reglerna är jag kille om man ser på de fyra sista siffrorna, men det är väl smällar man får ta.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0