den som väntar på någe gott väntar aldrig förlänge

Haha, jag har just filmat mitt rum här med kommentarer till. Håller på att kirra den till youtube så att ni kan se, dock är det "Ungefär 32. min kvar..." så ni får hitta på något annat en stund. Förstår att det känns olidligt länge, men det är inte mycket jag kan göra åt den saken.

Annars så... Den nya kattungen har gittat igen. Mamman pallade väl inte trycket så de har flyttat. Känns bra ändå att de är tillsammans... Ja, jag är väldigt känslosam när det gäller katter. Därför kändes det ASJOBBIGT när de som ska köpa en av de stora kattungarna var här idag. Och de ska inte ens köpa min favorit. Kommer inte palla när han ska åka härifrån.

Och PS, jag har sånt godissug att jag äter lakrits nu till och med. Deppig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0