dröm

Inatt drömde jag om att en barnamördare gick lös och i vår avfallshög hemma i Sverige hittade jag en femkrona som kunde leda till mördaren. Vid femkronan hittade jag också en källa till en blandning av kärnkraft och vattenkraft, denna källa kunde rädda hela byn vi bodde i och jag trodde knappt mina ögon. När jag, Linnea och hennes kompisar skulle vittna för polisen lyssnade de emellertid inte på vad vi hade att säga, vi fick bara ett MVG för mappen som Linnea hade gjort med våra iakttagelser. Jag blev skitarg på tanten från polisen och skrek saker som fantombild! och för helvete! och lyssna på oss! och fingeravtryck! men tanten lyssnade inte på oss, vi fick bara ett MVG trots att vi inte ens går i skolan längre.

Kommentarer
Postat av: linn1

sjukt!! jag hade exakt samma dröm :S

2010-08-15 @ 14:37:54
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0