fluefanger

Hej, det är Elln igen. Ironiskt att danskt folk inte kan uttala just mitt namn, för numer kallas jag enbart Elln. Men till kvällens ämne. Jag tänkte visa min flugfångare. 

Några av er har säkert köpt en elektrisk flugfångare nån gång. Vi har det hemma, ett gult tennisracket typ för 29:90 från Biltema. Här i Danmark däremot, har snackar vi the real stuff.



Denna grej är enorm för att vara en elektrisk flugfångare. Den är som de elektriska flugfångarnas Autobahn eller Djingis Kahn. Var god lägg märke till min lille fot som utgör jämförelseredskap. Och vad god lägg märke till perspektivet, min fot är närmst - Djingis Kahn är längst ifrån. Så sjukt fet alltså! Dessutom, varje gång en fluga eller liknande kryp fattar det oerhört korkade beslutet att uppsöka det lockande lila ljusskenet så låter det som när min far tuggar karamell med öppen mun - alltså, mätt i decibell, skadligt högt. Så jag undrar vem som egentligen blir räddast när det (NU GJORDE DET DET, SPRAKADE ALLTSÅ, EN FLUGA DOG) sprakar, jag som tror att det är bombdåd, eller flugan som dör av elchock.

Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Kolla gärna in min bloppis med hilfiger, filippa K, fornarina osv! :D

2010-08-14 @ 09:55:42
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: vanja

kan inte du skriva om hur du pratar där???? om du pratar danska och såntdär liksom!

2010-08-16 @ 09:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0