hungern river i min kropp, annars så är allt på topp

Nulägets fråga/spørsmål, VAR ÄR ALLA?
Är totally allena, har varit det sen klockan 15 och har inte en aning om var alla är. Barnen kom hem med mormor för några timmar sen, men nu kan jag inte hitta dem i hela huset. Jag kan inte ens hitta hunden!
Bara mormoderns bil står här. Men var är hon? Och varför har inte de andra kommit hem?!
Klockan är dessutom 19:02 nu vilket är katastrof. 19 är vanligtvis middagstid här, något som jag bygger upp hela min dag efter. Därför är jag just nu så hungrig att jag håller på att trilla av pinnen.
Ajfan. Nu körde pappans utflyttade son förbi här med ett halmlass. Jag VILL INTE lasta mer halm!
Men va! Nu när jag gick upp för att stänga mitt fönster (inser att det aldrig kommer bli varmare än 17 grader på mitt rum/værelse) så såg jag att lampan i köket är tänd och att mammans bil är hemma!
Åh! Med nöd och näppe kommer jag än en gång bli räddad från svält. Love.
Den förvirrade känslan i detta inlägg beror på att jag är så FETT hungrig. Ska skriva mer sen om denna dag, som har varit lite utav en friday special edition.
Sätter nu på GA och väntar på att någon ska säga att det är mat. Räknar sekunder tills dess... Nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0