hvis kun husk

Vet ni? Jag gillar detta mer för var dag. Jag gillar människorna, djuren, huset. Men särskilt människorna.
Som när sonen sitter och ingående visar mig sitt Nintendo på oftast obegriplig danska, så ska jag välja vilken av de olika pokemons utvecklingsfaser jag gillar bäst, liker mest. När jag väljer den minst utvecklade skiner han upp och säger "Ja! Er den ikke bare söd?!"
Och innan när vi satt och åt mat så vräkte han i sig baguette. Mitt i allt prat hör jag plötsligt hans lyckliga röst "Jeg kan ikke hålla opp med att spise dette bröd!!"
Och när man frågar honom hur många barn han ska ha, då ska han ha fyra, därför annars blir det för jobbigt för hans fru.
Imorgon är min första lediga dag. Hade egentligen velat sova till 12 typ, men vi ska tydligen ut och paddla kanot så... Vi får se hur det blir med det.
adjö&gonattpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0