problem med byfest

Okej... Nu är det byfest (älskar det ordet, vilken känsla det ger!) (alla som älskar byfest klappar nu! Klapp klapp) här alltså. Och jag sitter på mitt rum och funderar på hur kvällen kommer arta sig. Cirka 40 cowboys och cowgirls ska komma. Jag känner inte en enda och jag förstår inte så jättebra vad dessa okända människor säger. Visst är jag socialt kompetent men jag är inte socialt överkompetent så... Jag sitter på mitt rum som sagt och funderar på när det kan tänkas bli mat. 

Förresten! Mannen i huset äger en körskola och arbetar som körskollärare inne i Bogense. Gissa om jag blev nervös när han bad mig köra in till stan innan?! Med honom som passagerare alltså. Automatväxlad monsterbil dessutom. Hehehe tänkte jag, det är väl bara att köra. Och det var det, det gick bra. Förutom att jag körde på en grej som låg på vägen som fick hela bilen att skaka. Då skämdes jag lite. Men som sagt, det gick fint. Jag blev godkänd till att köra hans barn. 

Tillbaka till byfesten. Hur ska jag göra? Antagligen väntar jag några minuter till (till 18:00 exakt, jag älskar jämna klockslag) och sen går jag ut... Hjälp, kommer bli fångad av ett lasso.

Kommentarer
Postat av: Emily

Så mysigt det låter med byfest haha :) Hur har du det i danmark? Ridningen på sörsjö börjar på tisdag, är nästan lite nervös, träningsverk så det räcker och blir över lär man ju ha iallafall! /Emily

2010-08-14 @ 22:52:50
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0