så sjukt trött

Åh gud. Jag har just dammsugit och tvättat ett trägolv på övervåningen. Typ 20 kvadratmeter stort och ungefär halvvägs var jag nära att svimma. På riktigt så att det svartnade för ögonen och jag var tvungen att sätta mig ner. Nu känner jag mig som en nyknådad deg. Inleder varje dag med att cykla 4 km. Sen äter jag frukost. Sen städar jag. Sen cyklar jag 4 km igen. Sen äter jag. Och jag antar att jag äter för lite eller något för fy fan vad trött jag är när jag äter där runt lunchtid, då är det knappt så att man kan hålla i mackan.
I eftermiddag ska jag rida för första gången. Det är jag skitnervös för. Känns som om jag kommer göra fel, spräcka byxorna, inte komma upp på hästen, trilla av och alla möjliga skitjobbiga andra incidenter.
Förresten så undrar jag om någon vet varför det inte går att styckeindela på denna blogg? Den här texten är när jag skriver den delad i tre stycken som är markerade både med tre mellanslag som indrag och sen enterhopp mellan varje. Syns det när man publicerar? Nej, inte på alla andra inlägg iallafall.

Kommentarer
Postat av: anonym

ändra redigerare och lägg in <br /> där du vill dela :)



hur hittade du mig husmor? jag bloggar topphemligt ju.

2010-08-11 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0