sjukt skitig

Här visas en bild som beskriver mitt nya jag på ett ypperligt sätt:



Det svarta är alltså min tröja. Det gråa är ett helt jävla spindelnät som sitter på den. Detta upptäckte jag när jag skulle byta om till denna tröja. Då kan man fråga sig, hur länge har jag haft spindelnät på stjärten?

Likadant var det igår på skype. När bilden på mig uppenbarades så hade jag skit i hela pannan. Inte en aning om vad det kom ifrån eller hur länge det hade varit där.

Och för första gången i hela mitt liv hamnar kläder enbart i tvätten för att de är skitiga, inte för att jag har använt dem två-tre gånger.


Förresten, jag kom på varför mina cykelbyxor gick sönder. Jag har helt enkelt cyklat för mycket med dem. Hur ironiskt är inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0