the countdown has begun

Mamma går omkring här inne i mitt rum. Öppnar garderobsdörrarna och ser tre fulla hyllplan.
"Ska du inte ha med detta?! Använder du inte detta? Kan man ge bort allt detta? Raggsockar, jeans, shorts, Lucianattlinnen, tröjor... Vad mycket skräp du har... Mycket grejer."
Jo. Så är det nog, att jag har packat sex stora väskor, ändå syns det inte på mitt rum att det fattas grejer. Det skulle isåfall vara i min bokhylla där det är ett dammigt hål efter de böcker som fick följa med.
Näe hörrni. Nu vill jag ha det här gjort. Om ett dygn, då har jag iallafall fått ett hum om vilka familjen är, om hur stället ser ut och så vidare. Nu känns det som om jag ska ta ett steg ut i tomma intet, rätt ut i ingenmansland.
Och det är ingen jättepositiv känsla.

Kommentarer
Postat av: mimmi

det kommer att gå bra ellen :)

2010-08-02 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0