julgran

Jag sitter i vårt finrum och skådar granen. Fin i år! Eller "ovanligt fin", som man alltid säger.

Förut var jag och Linnea i stan. Jag hade först möte med Unga Vuxna, sen solade vi, sen gick jag och skrev in mig på arbetsförmedlingen. Kände mig som en riktigt loser när jag tog i det handtaget. Blev dessutom lite lustigt för jag blev anmäld till värsta jobbcoachingen trots att jag egentligen inte behöver det. Eller? Jag var ju bara tvungen att skriva in mig där för att kunna söka till Unga Vuxna. Jobb har jag ju redan för tillfället, har redan fått 2,5 veckors jobb i januari.

Men att sola solarium alltså. Hur satan kan man lukta så illa efteråt?! Är det gammal solariesvett som stinker? Luktar bajj iallafall.

Nu ska jag äta chokladbiten från min julkalender (eller kajuländet som vi säger i vår familj, pga Hannes bebisspråk), sen fortsätta med mina personliga brev.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0