casha in

   Idag har jag sysselsatt mig med att måla om Hannes rum. Lite i förbifarten sa jag till honom att han kommer få betala för detta. Han svarade inte men någon timme senare kom han inte till mig där jag satt och kämpade med färgfläckar och mjölksyra. Följande konversation utspelades.
Hannes - Du eeh, hur mycket betalt vill du ha då?
Ellen - Tja... Låt säga 500.
H - Nä? Ofta!
E - Nämen vad ger du då?
H - 20 kanske.
E - Pytt heller.
H - 50 då.
E - Nja. Vi får prata om det sen. Pappa ska ju ha betalt för tapeterna också.
   På tal om cashflow förresten så fick jag ett samtal nyss där det bokades jobbintervju! Blev sjukt glad för det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nämen se där ja. Gratulerar.

Vart äger denhära jobbintervjun rum då?

Lycka till.

2010-02-17 @ 04:18:18
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0