det var på håret

   Haha, det var väldigt vilket pådrag det blev på förra inlägget. Mitt svar är ja, bilder finns men alltså, mitt självförtroende skulle nästintill knäckas. Inte nog med den gräsliga hårfärgen, töntiga miner gör jag också. så det blir troligen inget med det.
   När vi ändå pratar om denna hårfärgning ska jag säga att moment nr. 2 misslyckades. Jag har kopparfärgat hår nu typ, ljusare ju närmre hårrötterna kommer. Detta kan det eventuellt komma bild på senare. En bild när jag har mössa dock.
   På grund av misslyckandet var jag deppig idag på morgonen. Så deppig att mamma lovade betala för färgning hos en frisör. Så på torsdag blir jag förhoppningsvis av med detta eländet. Kommer till och med avbryta mitt i en skoldag för att ta mig till frisören.
   Jag byter till Linneas dator för att kolla den där bilden som togs igår, hur vetig den är egentligen. Kan även at en ny bild på det nuvarande spektaklet i håret.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0