jaja

   Far har nu mätt upp snömassorna till 60 cm över marken. Gott det.
   Idag har jag inte duschat, inte pluggat matte och inte skrivit labbrapporter. Gott det.
   Sov till halv tolv. Riktigt gott det. 
   Nu väntar jag med spänning på att kvällens OS-sändningar ska börja. Jag har blivit ett riktigt fan nu alltså, inleder kl 18 med webbexklusiva Uppvärmningen och håller till i soffan resten av kvällen. 7 min kvar nu. Men tänkte att jag borde jobba lite skolarbete egentligen. Så eftersom skidskyttet börjar vid 20 så hinns det kanske med innan? Eller ja, hinns gör det ju men det eventuella handlar om ifall jag har stake nog att göra det. Resa mig ur soffan och så vidare. Det är tveksamt. Nåväl. 5 minuter kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0