see success is like suicide

   Idag vaknade jag av att mamma och pappa frågade varför jag inte var påväg till bussen. Så kan det bli ibland, att man glömmer sätta på alarmet. Måhända var det mitt undermedvetna som glömde det, för nu slapp jag de kassa busstiderna och fick istället åka med pappa på väldigt figursydda tider så att säga. Kom till skolan 2 minuter innan vi började, satt och spelade hjärter och pratade skit i en timme sen lyssnade jag på två redovisningar innan jag gav mig av från skolan igen. Tack för idag.
   Innan jag övningskörde hm köpte jag ännu en tröja från min nya nästan favortiaffär, en randig denna gång.
   Jag fick något spott på fel ställe i halsen nu. Måste hosta. Aj, har träningsvärk.

aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0