230110

   Hej m8s. Tänker inte skriva något förlååååt för dålig uppdatering för den här bloggen är inte mitt liv och ännu mindre ert. Och det var inte meningen att det skulle låta så bitchigt som det nu lät i mitt huvud.
   Jag surfar nu runt på hm.com och försöker hitta lite inspiration men den känns väldigt avlägsen. Hur sjukt är det inte att jag inte har köpt kläder sedan två veckor före jul? Särskilt med tanke på att jag har en hel del cash tillgodo tack vare bytta julklappar. Det enda som jag vill köpa kläder till är Ayia Napa så det är väl troligen det som kommer att klickas hem. Lite shorts och klänningar och sånt.
   Nåväl. Innan idag var jag och pappa ute och sladdade på isen. Jag "körde i diket" tre gånger. Annars så var väl det kul och lärorikt och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0