lovers keep on

Här är några saker jag har funderat på idag.
1. Varför det ligger små svarta noppor över hela mitt golv? Noppor, sånnadär som sitter på kläder, sånna ni vet. Varför ligger de som en armé på mitt golv?
2. Tillväxthastigheten på mina naglar platsar i Guinnes Rekordbok.
3. Ahaaaa - när jag skulle ta på mig mina nya mjukisbyxor och ena benet var korvat så jag fick fläkta till lite med dem - det flög ut en svart noppa. Källan till fundering 1.
4. Jag är blek, ändå har jag bikinilinjer. Mitt vitaste vita platsar nog också i Gs Rekordbok.
5. Jag är oerhört sugen på en redigt bra film. Kul då att Åter till Cold Mountain går på femman, synd bara att vi inte har den kanalen. Skitsynd.

Jaja. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0