maxad kväll (maxad är mitt nya favorituttryck)

   Jag måste börja lära mig att ha noll förväntningar på kvällar för det är då de blir som bäst. Eller "mest maxade" hrm.
   Vid fyra sat jag hemma och hängde läpp för jag trodde inte jag skulle ha skjuts eftersom jag var ensam hemma. När skjutsen väl var kirrad trodde jag att jag inte skulle få någon biljett. När biljetten var inhandlad trodde jag att jag skulle få sitta ensam. När jag satt i goda vänners lag så åkte håret ner och bla bla.
   Men sen blev det en grym Samuel Ljungblahd, bästisar, nya m8s och offcz, Hamburger Hill (gangstah hood coolezt plaze to be). Så jag är sjukt nöjd. Kvällen blev maxad. 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0