ullstrumpor, raggsockar, långkalsingar, mjukisar, linne, långärmad, fleece, scarf

   Inatt har en del av familjen sovit hos släkten i Växjö, den del som inte inkluderar Linnea. Hon var istället hemma och festade hårt. Så hårt att hon enligt sin egna blogg befann sig i någon sorts trans-läge denna morgon när hon fick i uppgift att stiga upp tidigt för att mata hunden och ta hand om huset.
   Därför. Vi kommer hem efter en tråkig bilfärd, går ut i kylan och vill in och mysa. Men nej, onej. Linn1 har glömt att elda i pannan vilket resulterar i att termometern visar 13 grader i köket. UNDERbart.
   Vill dock framföra att jag inte beskyller henne för något slarv alls, det finns inte en partikel i min hjärna som tror att jag hade eldat om det var jag som var hemma själv. Så inget ont till dig Brekla, det var bara lite kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0