JÄTTEBRA dag

   Jaha jaha. Jag har sovit ensam inatt. Småläskigt igårkväll när det knakade i trappan och sånt, men intalade mig iallafall att alla dörrar är ju låsta så det borde vara lugnt. När jag gick upp idag på morgonen var det dock olåst till uterummet. HEHE oops.

   Nu gick jag ut för att hämta posten, inte nog med att jag först fick gå i grus och sen under kastanjeträdet vilket den vane vet innebär massa klibb som fastnar under fötterna, på väg dit fick jag dessutom ett bett av en sådan äcklig jävel som är på bilden och sist av allt, vad fanns i brevlådan? Jo, världens tråkigaste tidning (=Land) och ett brev till pappa. Slut tomt finito. En eller kanske två tvestjärtar fans där säkert också men vem bryr sig.



   Dessutom, nu tänkte jag få tummen ur och köpa datorn som mina studentpara ska gå till. Finns då modellen jag vill ha kvar på Elgiganten? Nej, nej och åter nej. Såklart nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0