måste klaga

AAH. Något har hänt med min blogg.se-sida. Varför är den så sjukt liten att man knappt ser texten?! Hjälp mig med det NU.
Jag är skittrött. Har ont i magen och huvudet. Tittar åt vänster och ser vinterkängor, gummistövlar, ridskor, gympaskor, vardagsskor, ridhjälm, säkerthetsväst, badlakan, lakan, KLÄDER och bla bla bla . Allt ska packas ner. Allt ska packas ner utav mig. Oh my fucking god vad jobbigt.
Idag var jag i stan och köpte saker som linsvätska för ett halvår, Ipren för ett halvår, tandborstar och så vidare.

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

jag har också ungefär en sån windows eller vad jag nu har haha :P

2010-07-28 @ 14:36:43
URL: http://emeliebha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0