mellandag

hej kompisar, hur mår ni?
Jag får nog allt lov att säga att jag har varit piggare, fräschare och mättare.
För några timmar sen kom vi hem från en skitbra helg på Hönö, jag, Anna och Mathilda. Efter en stunds körande, ungefär mitt inne i Göteborg tackade AC:n för sig och vi var fast i ett stekigt helvete. När temperaturen utomhus stundvis står på 37 grader, hur varmt är det inte då inne i en bil. Så Jävla Hett.
När jag kom hem hade pappa gått och lagt sig inne i vår tomma ladugård, där var det tydligen härliga 21 grader, han ska sova därinne inatt. Katten hade lagt sig på en blöt handduk inne vid vår dusch. Den enda som var oberörd var Hannes som låg och läste Kalle Anka som vanligt.
Jag sitter är med ett något apatiskt stirr. Har inte ätit mer än frukost idag. Är skitvarm.
Så att ja... Jag får väl gå och äta.
Om jag finner kraft och styrka till att resa mig.

puss


Kommentarer
Postat av: Bella

hoppas du får en bra kväll :)!

2010-07-11 @ 19:31:50
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0