Alltså guUd. Mitt vänstra knä är grote...

Alltså guUd. Mitt vänstra knä är groteskt svullet med en lila bortskavd fläck och ett annalkande blåmärke. Mitt högra knä är blått på hela insidan. Idag har jag bränt hela ansiktet i polen. Vi snackar inte lätt röda kinder heller utan hela min fejja är typ vinröd. FiiiiN TjEj**! nytt stycke Nu är det deprimerat här, jag ligger ensam i tältet och väntar på mina homies. På mig har jag fyra tröjor, mjukisar och ankelsockar (jag brukar säga strumpor). Lägg till mitt röda fejs och ni har en riktig fjant. Åh jag får ångest nu för det känns som om alla har roligt utom jag?! Så kan jag inte gå nånstans heller för jag har inga linser så jag kommer inte se något ändå. Nu sommar jag. Hejdå gonattkyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0