för en minut sen var du min

sumpan ser man sedan dör man
förr eller senare bre jag menar det vi mördar word up
Nej, jag har inte gått och blivit poet, jag lyssnar bara på Oskar Linnros och tycker att han är förjävla bra alltså.
Annars händer inte mycket, nej. Min fotsvett efter Spanien - Schweiz har inte gått över än. Hannes hejade förresten på Spanien, därför var pappa tvungen att heja på Schweiz. Varför hejade då Hannes på Spanien? "Asså för att dom har typ alla bra?! Asså typ Torres!" Fotbollsexperten har talat och jag ber därför alla som läser detta att ta en paus för att begrunda detta som Hannes aka gurun har kommenterat.
Nu ska jag kolla på det kungliga bröllopet. **SåÅÅ intreSSanT**

Kommentarer
Postat av: mari

torres är gud

2010-06-18 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0