oskar linnros - annie hall

Betygen trillade in här i fredags. Eller trillade och trillade, de kom med posten. Slutpoängen blev iallafall 17,76 för er som var intresserade. Eller 20,26 om man vill räkna med meritpoängen. Så nu vet ni det, vilken duktig tjej jag är.
Igår var jag, Angela och Mathy på Harrys. Svinkul kväll på riktigt, trots att jag var kvällens chaufför. Hemma vid halv tre, la mig i sängen och låg där i tio minuter, sen ringde Linnea och undrade om jag ville hämta i stan. Visst kan jag det. Därför satt jag och kollade på Bredastens kråkor klockan tjugo i fyra inatt. Och så såg jag när en herre vi alla känner hängde över en buske och kräktes.
Nu ska jag strax ta på mig studentmössan för sista gången och dra mig in mot stan igen för sista studentfesten.
Hörs sen kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0