hej här kommer segertåget rullar in som technodromen

   Så igår blev jag äntligen 18. Det skall inte stickas under stol med att jag har väntat på den dagen trots att 17 har varit den bästa åldern hittills. 
   Dagen var helt okej iallafall. Vaknade av någon anledning 06:50 - 40 minuter innan de skulle väcka mig. Så jag fick snällt ligga och nervösvänta en bra stund. Sen kom hela familjen och djuren och kamera och sång och paket och blommor och hela köret. Fick smink, en kavaj, armband, kläder som ska bytas och inkasserade även 5000 härliga kronor. Fint det.
   På kvällen spelade vi kort, familjen Lindahl. Linnea drof förvånande nog en utklassningsseger i Beredskapsvist. Inatt åkte hon till London och tog med sig mitt hårspray. Allt kommer komma tillbaka till dig en vacker dag, så att du vet.
   Tänkte nu ta fram min kära mobil och ladda upp lite bilder. Jag återkommer alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0