drömde om solen inatt, avlägset liksom

HEHE. Dör lite nu för att True Blood är så spännande. I detta senaste avsnittet (Timebomb säsong 2) så har jag fått uppleva ett våldtäktsförsök, mord via träpåle i hjärtat, en scen med besatt gruppsex, förrädare, Godric in person, två mordförsök på Sookie, tillagning och förtäring av mänskligt hjärta. Med mera. Som sagt, HEHE.

Annars så... Idag har vi äntligen fått hit studenttröjorna, efter förseningar i leverans, felleverans och askmoln. Dock fanns det vissa studenter som hade en hel del att klaga på trots att vi inte har med leveransen att göra. SÅ otacksamt känner jag då.

Jag ska öva på mikrobioogiprov nu. Sen för första gången ta bilen till min ridlektion vilket ska bli underbart.




HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0