måndag, tråkig måndag

   Jeh hje ehj hej. 
   Jag är trött och blöder näsblod periodvis. Det lät inte så kul va? Näe, det är det inte heller. Jag ligger i den stenhårda kökssoffan och kollar på True Blood, dock får man bara kolla 72 minuter i sträck på den sidan jag streamar, så då föll det sig såklart så att det stängdes av när det var 4 minuter kvar på ett avsnitt. Och för er som följer True Blood så kan ni ju föreställa er hur spännande det var där i slutet. 
   Iallafall...
   Jag ska öva på mikrobiologiprov sen. Uppdatera min profil på Arbetsförmedlingen också.

äh.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: linnea lindahl

FYI så har jag både säsong ett och två nerladdade i HD-kvalité på just den här datorn, as we speak, så om du är snäll och slutar med att kalla mig för gottegris och liknande obefogade samt smått nedlåtande saker så kanske du kan få ta del av dem.

2010-05-10 @ 23:36:45
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0